Reklamace filtrů na vodu = ušetřeno 40 000,-- Kč
Bylo, nebylo. Nejde však o pohádku, ale o realitu. Příběh, se skutečně stal.
Rodinka si žila v poklidu a byla přesvědčena, že jejich studna a voda v ní je naprosto v pořádku. Nakonec si dělali rozbor asi 2 roky na zpět. V jejich poštovní schránce se však objevila nabídka, že zdarma otestují jejich vodu. Rodinka měla novorozené dítě a zdroj vody pouze studnu. Kojící matku obchodní zástupce zmátl hned a ta zase přesvědčila svého muže, že tuto čističku, lépe řečeno čistící filtry, potřebují. Logika šla stranou. Tento „zázrak“ stál cca 40 tisíc korun. Přestože rodinka nežila v blahobytu, filtr si koupila. Po servisní výměně filtrů v zařízení se to rodince víc a víc nezdálo. Voda totiž nebyla příliš chutná.
Nechali si udělat rozbor vody ze studny i vody z filtrů. Ve studně voda odpovídala normě pitné vody, z filtrů však nikoli! Odvážně se pustili do reklamace. Původně to vypadalo na debakl. Ale to se spotřebitel nesmí nechat. Sám jednatel firmy se ujal reklamace, kterou nechtěl uznat. Osobně tedy odebral vzorky na rozbor a ty potvrdily původní výsledek.
Jednateli se i tak nechtělo odstoupit od kupní smlouvy, ale nakonec rychle zařízení demontoval a 40 tisíc položil na stůl. Rodina se totiž nenechala odradit a na pomoc povolala pořad TV na ochranu spotřebitele. Protože tato firma již jeden soudní spor s TV prohrála, tak se raději dala na ústup.
Nebojte se tedy uplatňovat svá práva!
Máte-li nějaké zkušenosti, pište je prosím do komentáře. Jiným mohou dodat odvahu, aby se nenechali převálcovat. Když něco nefunguje, jak má, máte na to právo.
Potřebujete-li s nějakou reklamací pomoct pište do e-mailu: praktickyusetreno@seznam.cz
… a ať Vám šustí