Jak postupovat při reklamaci 4
Jak postupovat při reklamaci
Trvejte na reklamačním protokolu
U všeho platí a říkám to stále, co je psáno, to je dáno a pořádek dělá přátelé. Takže když předáte zboží k reklamaci, nechte si písemně potvrdit, že se tak stalo. Z příběhů budete moct vyčíst, jak důležité je volit slova, informace a okolnosti poškození nebo nefunkčnost. Potvrzení se nazývá reklamační protokol.
Ten má tyto náležitosti:
- Identifikační údaje Vaše i prodejce
- Datum přijetí reklamace
- Popis reklamované vady
- Způsob vyřízení reklamace – viz další článek – věnujte mu pozornost!!!
Váš požadavek zde uveďte ! Proč je to důležité? Protože při neuvedení požadavku způsobu vyřízení se vada považuje za nepodstatnou! A to má další návaznost na Vaše práva.
Reklamační lhůta je ze zákona 30 dní